20 Eylül 2012

Ela :)

Foto da Ela 58 günlük :)
Günler ne çabuk geçiyo Ela hızla büyüyor onu izlemekten büyük zevk alıyorum :)  İşe başlamama 1 aydan çok az zaman kaldı nasıl ayrılacağım ben Fındığımdan diye düşünmeye başladım :(

Ela çok uslu bir bebek maşallah deyim benimde nazarım değmesin :)

Son zamanlarda evde durmayı sevmeyen bendışarı çıkmaya eriniz oldum ben ya akşamları Eşimle aramızda geçen diyaloğlar
Ben: yavrum yaa ben çok sıkıldım
İlkay: Bime git bişeyler al gel spor yapmış olursun yavrum :)
Ben: amann bime kadar kim gidecekmiş uff
İlkay : o zaman sıkılma haftasonu gezeriz :)
Her akşam aynı diyaloğ geçer aramızda :)

Ela bu gün itibariyle çok hareketli olmaya başladı aniden sıçrıyo yattığı yerken kalkacakmış gibi toplanıyor şaşkınlıktan ağzım açık kalıyo ha bire bağırıyormuş ben duymuyorum ama :( nasıl sesi çıkıyo merak ediyorum :(

bu yazı böyle uzayı gidecekken Ela uyanır babaannesi beni çağırır :) ben kaçar by by :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder