06 Kasım 2012

bu aralar Ela

   Bu aralar Ela çok yaramaz oldu aynı zamanda çokta tatlı oldu yahu öpmeye ısırmaya doyamıyorum :) sabahları işe gidecekken saçlarımı çekip yüzümü yalıyor ardından gözlerimin içine öyle bir bakışı var kiii sanki gideceğimi anlar gibi kıyamam ben sana yavrucum yaaa :( :(

    Ela ananesinin deyişiyle uslu babanesinin deyişiyle çok yaramazmış :) gerçi babanesi bakıyo ona gündüzleri işlerini yapamıyormuş:) ananesi uzakta olduğu için msn de görüyo anca napsın :( ben telefon duyamadığım için ailemle msn de görüşüyorum Mardin den İstanbula atanınca ailemle daha rahat görüşebilmek için bilgisayarımı anneme verdim gerçi fazla kullanmasını bilmiyor sadece msn açabiliyor buna da şükür yani :D
  
  geçen Ela ya babanesi bi oyuncak almış plastik hani altından delik var basınca ses çıkarıyormuş ya ondan :) yahu ben ses çıkarıp çıkarmadığını bilmiyorum bastım elimle bir güzel baktım ki ela ağlamaya başladı korkmuş yavrum ne bileyim :( ben duymuyorum ya niye ağlıyor diye söylenirken kayın pederim dedi sesten korktu ağlıyor diye oy oy korkma annem ben varım dedim :):):)

 Elanın resmini koymak isterdim bu postta ama iş yerinden yazdığım için koyamıyorum resimsiz kalsın napalım.

 Şimdiden çok özlemişim ben bebeğimi :(

 Sevgiyle kalın.:)
  
 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder