13 Aralık 2012

Eloşum 5 aylık oldu

Ela bugün itibarıyla 5 ayı devirmiş bulunmakta :) zaman su gibi geçiyor yahu daha dün minnacık gözlerini bile zor açıyordu :) her anını keyifle seyredemiyorum malum çalışan bir anneyim :( 
benim gözlemlediğim kadarıyla Ela;
 - her şeyi yemek istiyor vermezsek ağlıyor (bizde bi damla kadar bişey veriyoruz)
 - tembel hala dönmedi
 -ayaklarını ağzına götürmeye yeni başladı
 - desteksiz oturabiliyor
 -sesler çıkarıyor ( ela benim kucağımdaysa eğer; duymuyorum ama hissediyorum sesler çıkardığını)
 -kendi haline bırakınca bi baktık uyumuş :) (uyku problemimiz yok çok şükür)
 -yabancı birini görünce basar yaygaraya
 -meyve püresini çok seviyor devam sütü ıııggg
 - dedesini taklit etmeyi seviyor :) dedesi ona dil çıkarmışsa eğer oda dedesine dil çıkarıyor :)
 - amcaya çok düşkün.eğer ağlıyorsa amcasında sakinleşir
 - aklıma gelmeyen birsürü şey :)

   şimdiden çok özledim ben kızımı ya saat 2 gelsede gitsem eve :)

4 yorum:

  1. Maşallah Ela'ya,şimdiden desteksiz oturmaya başlamaış:)Cimcime olacak senin kızın belli:)Az kalmış evine gitmeye,ne güzel 2de çıkıyorsun,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) zaten çok yaramaz herşeye dokunmak istiyor geçen ellerini ekmek hamuruna batırmış geç farkettim :) günde 5 saat çalışıyorum buda yetiyo valla :)

    YanıtlaSil
  3. Maşallah, Allah nazarlardan korusun:)Uykusuna bayıldım ne güzzel, inşallah hep böyle devam eder, bizimki de iyi gidiyordu, sonradan bozdu:(
    Ben sabah 8 - akşam 6 çalışıyorum, kıskandım seni:)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim inş böyle devam eder :) kıskanma canım yaa 1 ay sonra 3 saatlik süt iznim 1.5 saate inicek bende senin gibi olcam yani :) tek fark mesai bitişi 4:30 devlet olunca öyle oluyo :)

    YanıtlaSil