20 Ocak 2013

yürekten gelen hediyelerim....

Blogu iyi ki açmışım iyi ki bu candan insanları tanımışım.. Blog sayesinde tanıdığım iki güzel yürekli insandan hediyelerim geldi.

resmi çektikten sonra aklıma geldi bir küpe birde toka var resimde olmayanlardan. küpe kulağımda toka da saçımda napim :) hafıza kartını çıkarıp tekrar yazmaya üşendim :)

Roseone blogu sahibesi Birgül ablacım ve kardeşi Alfabenin E Harfi blogu sahibesi Ebrucumdan gelen bu yürekten hediyeler beni çok ama çok mutlu etti.
Keçe almıştım kargo bekliyordum kayınvalidem kargo gelmiş dedi bende kapıda bekliyorum kuryeyi imzaladım kağıdı aldım paketi baktım Ebrucuğumun ismi yazıyo bi acayip heyecanla paketi açtım havalara uçtum kiii kayınvalidem sakin ol tamam tamam dedi :)

Buradan da çokkkk teşekkür ederimm Birgül ablacım ve Ebrucum.... iyi ki tanımışım sizleri...

4 yorum:

  1. Oyyy canım yaa bu post beni de çok mutlu etti inan... ♥
    Beğenmene çook ama çoook seviindiim. Güzel günlerde kullaan inşallah ;)

    YanıtlaSil
  2. beğenmezmiyim hiçç canımm :) burdanda teşekkürlerimi iletirim :) <3

    YanıtlaSil
  3. aaa ben bunu yeni gördüm yahu :) güle güle kullan tatlm

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim ablacım :)

    YanıtlaSil