27 Şubat 2013

eski iş yerimden manyaklık :)

Mardin'de zihin engelliler okulunda görev yapıyordum ve ordaki arkadaşlarım çok komikti yaa :) fotoğrafları karikatür gibi yapmış bir arkadaş :) sizlerde azcık gülün diye 2 tanesini yayınlıcımm :)


bunlar genç öğretmenlerimiz :) benim deyişimle en kokoşlarımız evde kaldık diye isyan ediyorlarmış karikatürü yapan arkadaşın deyişine göre :)

bu bana veda partisiydi çiğ köfte partisi yapmışlardı benim için. kırmızılı olan benim :) okulun en salak en cadı personeli bendim :) arkadaşlarımın deyişiyle akıllı yaramazdım ders zamanlarımda işim olmayınca çatt diye sınıflara dalardım kapıyı tıklamadan '' naberrr örtmenimm ben geldimm girebilirmiyimm '' diyerek :)  en çok beden öğretmenine takılırdım '' Tayfun ağaa beden dersi öylemi olur'' diye bağırırdım her pencereden dolaşarak ne günlerdi ya :)
son olarak Mardin'e veda şiiri

hoşçakalın güzel dostlarımmmm,Hoşkaçal Mardinnn

MARDİNE VEDA

Her şey geride kaldı; anılarım, ailem…
Gidiyorum meçhule ve ellerinde kalem

Abbaralı sokaklar, dantel dantel taş evler,
Elveda sizlere ey doğu kokan hoş evler

Elveda kırık masam, elveda kitaplarım
Özlem mezarlığında geride kalanlarım

Elveda ey bab-ı sor, şairler mürekkebi
Suyun; bir ab-ı hayat, cennet suyu, bal gibi

Elveda ulu cami, cumhuriyet meydanı,
Kliseler, camiler, Artuklu’ların kanı…

Hey gidi Sultan İsa Zinciriye Medrese’m
Hey gidi kan duvarlı Kasimiye Medrese’m

Size elveda demek birer hüzün çıkmazı
Bağrınızda kılınan serin sabah namazı

Ah bulutlar, yaklaşın son kez kucaklayayım
Mardin’in tarih kokan kokusunu alayım


şiirin anlattığı gibi Mardin dinlerin, dillerin, yaşadığı şehirdi.. özlemişimm...

2 yorum: