20 Şubat 2013

teşekkürler Kanal D

Günaydın canlar nasılsınız :) ben iyiyim elhamdülillah :)

İşitme engelli olarak tv izlemem pek sıkıldıkça arada izlerim ama duymayınca boş boş bakıyormuşum gibime gelir ve keşke altyazı olsaymış derdim yabancı filmler alt yazılı olduğundan yabancı filmleri izlerdim. Ta ki bunu öğrenene kadar.

Kanal D burada işitme ve görme engelliler için alt yazı ve işaret dili birlikte sunuyor dizileri. Artık merak ettiğim dizileri alt yazılı izliyorum internetten. Nasıl mutlu oldum ki anlatamam bir zamanlar düşünüyordum ki mesaj mı göndersem diye gerek kalmadı :)

Teşekkür ediyorum Kanal D'ye ve diğer kanallardan da bekliyorum bu inceliği :)

Sağlıkla kalın
Sevgilerimle :)

1 yorum:

  1. ben de sana kore dizileri önereyim hem alt yazılı hem de çok güzel diziler bizim Türk dizilerine göre ahlaki olarak çok daha yüksek konuları var ve aşkı çok güzel anlatıyorlar.en sevdiğim secret garden dı tavsiye ediyorum 20 bölüm filan oluyorlar zaten sıkmadan tadında bitmiş oluyor

    YanıtlaSil