13 Mart 2013

minik cadım 8 aylık

Ela Hanım bugün itibarıyla 8 ayı devirmiş bulunmakta ve bu ay içinde çok değişim gösterdi beni şaşırtıyor hemde çokkk :)
gelelim  yaptıklarımıza
  • ''anne,baba,dede'' diyor
  • emeklemeye başladı
  • sallanan atında kendi sallanabiliyor
  • atın üzerine oturup kendi ilerleyebiliyor
  • her gidene el sallıyor
  • gel gel yapıyor
  • her şeyi yiyor maşallah..
  • ''başın neresi kızım'' dediğimizde başına vuruyor
  • devamlı dil uzatıyor :)
  • ben işten eve geldiğimde burnumu ısırıyor :)
Daha çok gelişimi mevcut ama aklıma gelmiyor. Gündüz uykusu az ama gece uykusu mükemmel. Diğer bebeklerden kıyasla çok uslu. Misafirliğe gittiğimizde başkasının evinde olduğunun farkında ve yaramazlık yapmıyor. Arada bir huysuzluğuda oluyor tabiki. Henüz dişi çıkmadı elleri hep ağzında. Maşallah diyorum kuzuma.
sevgiler.. :)

12 yorum:

  1. Allah nazarlardn korusun canım maaşallah,cımcımeye:)

    YanıtlaSil
  2. maşallah canım:) baya bir gelişme göstermiş ufaklık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım cidden baya gelişme gösterdi :)

      Sil
    2. benımkınde gelışme yokmus gıbı gelıyor hala emeklemedı gercı nasıl emeklesın yere koymuyoruz. :)biraz tembel ayaktabır kac sn durabılıyor tutunarak yurutecı sevmedı . ben koltukaltından tutup yurutmeye calısıyorum ayaklarını yere nasıl vururp vurup kaldırıyor bu cocuk yurumeyecek direk kosacak galıba :)

      Sil
  3. maşalahh prensesee büyüyoor annesii :) allah nazarlardan saklasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ablacım evet büyüyor yağmur nisa ablası gibi :)

      Sil
  4. Maşallah.Sağlıkla büyüsün inşallah. Yine annelerin nazarı çok değermiş unutmayın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler. evet biliyorum anne ve babanın nazarı daha çok değermiş. maşallah demeyi ihmal etmiyoruz :)

    YanıtlaSil
  6. maşallah nice sağlıklı aylara:))

    YanıtlaSil