01 Nisan 2013

kıskanıyorummm Ela'nın amcasıyla olan ilişkisiniii :)

günaydın canlar nasılsınız :) ben eh işte fena sayılmam ilaçlarımın yan etkisidir herhalde.
konuyu uzatmadan Ela hanıma geliyorum :) 
Ela hanım amcasıyla aşk yaşıyor sankimm amca nereye Ela oraya Amcasının kucağında mışıl mışıl uyuyo hanımefendi 
benim kucağıma gelmiyoo ille amca ille amcayla oynayacak ille amca uyutacak ille amca maymunluk yapacak müzik açacak dans edecekler üfffff kıskançlıktan amcası benden dayak yer kıskanıyorumm bırak kızımıı bize niye böyle yapmıyoo İlkayyy al şu kızını birazda sen ilgileen sana niye yapmıyoo niye amcasına yapışık bıdıııbıdııı :)

küçükken bende amcamı çok severdim şimdide severimm bitanedir amcamm derdimm
Sonayy ben küçükken amcamı çok severdim ondanmı buda seni seviyoo dedim :)
olabilir dedi :)
ama amcamın bana yaptığını yapmıyosun dedim
ne yapıyodu ki sana amcan dedi
ankaraya gidip ciciler getiriyodu dedim:)
onu bende yaparım ne var ama annem izin vermiyo dedi :)


evde akşam herkesin gülmekten karnı ağrıdı benim kıskançlığımdan :)
kayınvalidem oynasın ne var dedi :)
oynasın daa böööle bağlı olmasın dedim :)
amcası Ela'yı öpünce
öpmeeee benim kızımıı diye ciyakladım oyuncağı fırlattım :)
çok mu fenayım neee :)

herkese selamlarr :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder