17 Mayıs 2013

miniğim 10 ay 4 günlük

Miniğim 10 ay olmuş ki inanmış değilim zamanı durdurmak mümkünmü? çabuk büyüdüğü için doya doya bakıp doyasıya öpüp ısırıyorum :)
gelelim yaptıklarımıza

  • birkaç kelime konuşabiliyor. anne,baba,dede,ayyy,bitti,mama,allaalla, aklıma gelmiyor bazıları
  • acıktıysa eğer marketteysek gördüğü şeyleri istiyor mamaaaa diyerek :)
  • yürümeye başladı 3-5 adım atıp düşüyor maşallah kuzuma
  • 4 tane incisi var
  • oyuncaklara ilgisi yok mutfakta ne varsa ilgisi orda
  • karnı toksa eğer ellerini karnına sürtüyor :)
  • evde durmak istemiyor hep gezmek istiyor yolda gelip geçene el sallıyor
  • öpücük atıyor
  • aaaa (elleriyle ağzını kapatıyor) şaşırma ifadesi yapıyor
  • dans ediyor :)
  • mama yerken vuruyor mama sandalyesinde oturmuyor geze geze yemeye başladık şimdiden.
  • sehpaları çekiyor sürüterek her yere götürüyor
çok fena oldu bu kız yahu alt komşumuz var onları çok seviyor laf aramızda çok kıskanıyorum onlara yaptığını bize yapmıyor onlardan eve gelmiyor. devamlı öpüyor bize vuruyor yapmayın kıskanıyorumm diyorum onlarda inadına yapıyor :)

3 gün raporluydum hazır annesini evde bulmuşken benden ayrılmadı yapışık yaşadık denebilir hiç yapmadığı şeyleri yaptı çok mutlu oldum keşke 1 yıl ücretsiz izin alsaymışım kuzumla olsaymışım deyip pişmanlığım bir kat daha arttı

ilk 3 adım attığında acayip duygulanıp ağladım :) kuzum büyüyor daha fenalaşıyor benim içimdeki annelik sevgisi kat kat artıyor
zamansızlıktan bloğuma giremiyorum. Elanın diş buğdayını yaptık onun postu var sırada birde ördüğüm oyuncak var. zamanım olunca yazacağım inşallah..
sevgilerimle :)

4 yorum:

  1. Ne güzel evet dediğin gibi büyüyüp dillenince bir de cilveler yapıp kendini sevdirmeleri yok mu:)
    İnsanın alıp tekrar içine sokası geliyor:D En azından benim öyle oluyor:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğin gibi bende öyle oluyorum mıncılayıp yiyesim geliyor cimcimeyi :)

      Sil
  2. Allah bağışlasın canım zaman çabuk geçio valla benim miniğin anasınıfı bitmek üzere,sanki daha dün bebekti...!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ablacım ya senin miiğin genç kız oldu bile :)

      Sil