09 Ekim 2013

mim Duygularım :)

Uzunn zamandır mim yapmıyordum özlemişim mimlenmeyi :)
Sevgili Melodram beni mimlemiş. Mim için kendisine teşekkür ediyor ve geçiyorum :) bu mim benim için çok zor oldu .


  1. En çok kırıldığın/ incindiğin kelime
Hımm ben işitme engelliyim ya duymadığım insanların işine geliyor tabi. En çok ''boşverrr sen nasılsa duymuyorsun '' demeleri...
    2.  ''herkesin kullandığı bir kelime olur, ama senin için insan olur ve o özel insan o kelimeyi kullandığınmda alınırsın'' ne düşünüyorsun?

Soru biraz karışık geldi. anlamadım soruyu :)

  3. Sizi en çok duygulandıran şarkı

Bu sorunun cevabını vermem mümkün değil. Şarkı dinleyemiyorum bilmiyorum yani.

  4. Daha önce seni bırakan birisi geldi senden ikinci şans istedi sende verdin ama yine bırakıp gitti Şimdi pişman Ne yaparsın, ne edersin?

Başıma hiç gelmedi. Muhtemelen hiç şans vermezdim arkama bakmadan giderdim dermişim :)

  5. Nefret mi aşk mı?

Nefret biraz kaba oldu sanki. Kolay kolay nefret etmem ben ama nefret ettiğim şahıslar da var.
Benim için aşk aniden hiç beklenmedik zamanda ortaya çıkınca güzel olur :) Eşimle 2 ay konuştuktan sonra sözlenmiştik. 3 yılı devirdik :)

   6. Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?

Hımm ben insanları kolay kolay kırmam. Kırdıysam karşımdaki kişiye göre değişir. Olayın seyrine göre davranırım. İçimden gelerek özür dilerim.

7. Nasıl ağlarsın? Bağırarak- İçine atarak

Sulu gözüm evet :) ağlşama şeklimi mekan belirler. Evdeysem bağıra çağıra ağlarım. Dışardaysam gözlüklerimi takarak sessizce ağlarım :)

8.En korktuğun şey?

2013 te piyango bizim sülaleye patladı akrabalarım teker teker gitti. Ailemi sevdiklerimi en önemlisi yavrumu kaybetme korkusu...

9. Ruhun sıkıştığında ne yapmayı seversin?  kendini nasıl sakinleştirirsin? 

Eşimle çıkıp gezerim alışveriş yaparım

  10. Bazen kızılmasından hoşlanırsın. Peki en çok ne için kızılmasını seversin?

Aman kimse kızmasın bana hiç hoşlanmam arkadaş :)

 11. Şiir, öykü, müzik, deneme

hiçbiri :) ROMAN :)

12. En son ne için ağladın?

Geçen hafta Teyzemin ölüm haberini aldığımda ağladım.

13. Birinde hemen etkilendiğin özellik

Cana yakın ve içten olması.

14. Dayanamadığın şey?

Haksızlığa gelemem. Havalı kızların suratına terlik şaplatasım var.
İş yerindeki hizmetli kızın yaptıklarına dayanamıyorum ayol boğasım var.

15. En sevdiğin duygu?

HUZURRRRRRRRR

benden bu kadarrrr :)

bende kimi mimleyim aceppp :)

bu mimi cevaplamayan cevaplamak isteyen varsa buyursun onları mimliyorum :)

8 yorum:

  1. Cevaplarımız çok benziyor soruların bir çoğuna aynı cevabı verirdim...
    Bloğunu takibe aldım benim bloğumada beklerim selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz.
      iadei ziyeretinize geldim bende :)

      Sil
  2. en sevdiğin duygu : huzur ne kadar güzel , asıl olması gereken şey :))

    YanıtlaSil
  3. En sevdiğim duygu benimde huzur ;)

    YanıtlaSil
  4. "Havalı kızların suratına terlik şaplatasım var."

    Bu cevaba çok güldüm..:)) Şöyle 44 numara bi terlik lazım size:))
    Cevaplarınız çok hoşmuş..
    Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama gerçekten öyle ya neyin havasını atıyorlarsa :)
      elimde 38 bedeni var yetmez mi :)
      sevgiler benden

      Sil