23 Aralık 2014

Okudum: Ayşe KULİN / HANDAN

Salıyıda sallarken merhaba dostlarım :)
Bugünün işini bitirdim Facebookta annemle konuşurken geçen hafta bitirdiğim kitabı yazmadığımı hatırladım. Annem yavaş yavaş yazarken yazayım da çıksın aradan dedim :)

Kitabı ben pek beğendiğimi söyleyemem..
Halide Edip ADIVAR'ın Handan romanıyla bütünleştirilmiş ve Gezi Parkı olayları sırasını da anlatmış. Kitap elimde sürünmesin diye okudum bitti bende rahatladım :)

Halide Edip'in zamanı ve şimdiki Ayşe Kulin zamanı kıyaslanmış kitapta. İki Handan da aynı olayları yaşıyor gibiler aşk konusunda. Beni baydı vallahi.

Ben sevmedim ama belki siz sevebilirsiniz. Şimdi de Elif Şafak'ın Ustam ve Ben kitabı bekliyor okunmak için.. Umarım o güzeldir.

Mutlu haftalar dilerim...

4 yorum:

  1. Ben ayşe kulin okuyamıyorum ya elif şafak gibi elim kitaplarına gitmiyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşe Kulin'in kitaplarını bende sevemedim ama her yerde görünce meraktan çatladım alayım da rahatlıyayım dedim ama pişman oldum :)
      Elif Şafak Aşk güzeldi ama..

      Sil