21 Mayıs 2015

Amigurumi Cenneti ve Mim: Ben Küçükken

Nam-ı diğer Çatlak Kızlar grubumuzun boş işler müdürü olan Nihan beni mimlemiş. Bana da keyifle cevaplamak düşüyor.
Gelgelelim Mim'e..
Ben küçükken..
Nihan'ın Mim'i yukarıdaki linkte..
Benimkine gelelim..


  • Çok cadı ve yaramazdım. Sanki köyün ''Küçük Ağa''sı bendim. Babaannemlerin evinin önünde dut ağacı vardı o gün kime kızdıysam o duttan vermezdim :) 
  • Renkli gözlülerin dünyayı renkli gördüğünü sanırdım
  • Uyuyunca dünyanın karanık olduğunu düşünürdüm
  • Büyüdüğümde benim kızım olacak ve ben onun adını'' AYNUR'' koyacağım derdim :D Yaş: 8 evimizi yapan ustanın yanında demiştim hehehe :D :D 
  • Çok kıskançtım. Olur olmadık şeyleri kıskanırdım
  • Annemi kardeşim olsun diye sıkıştırırdım. '' kız olsun benimle oynasın''
  • Duymadığım için '' kimse beni sevmiyor'' diye ağlardım
  • Abimle ölesiye kavga ederdim.
  • Doktorların hiç hasta olmadığını ve hiç ölmeyeceklerini düşünürdüm
  • Dedem ve babaannemle uyumak için anneme '' burda kimse yok sıkılıyorum'' der ve babaannemlerin evinde kalırdım
  • '' Sihirli annem'' dizisi vardı o zamanlar. O dizidekilerin gerçekten insanüstü yeteneklerinin olduğunu düşünürdüm.
  • Kuzenlerle oynamayı çok severdim gece saat 11 e kadar dışarıda saklambaç, ip atlamak, yakan top oynamak (şimdi kuzenlerim yoldda görse dönüp bakmazlar)
çokk uzun oldu daha yazarım da işim var iş beni bekler :) Bende isteyen herkesi mimliyorum isteyen cevaplasın :)
Mutlu haftalar :)

7 yorum:

  1. Hehheehe cocuk kerime den tirsyim :)

    YanıtlaSil
  2. ayyy bizede dut yedirmicek bak şimdi :D azcık tadına bakalım kızzzzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bile yiyemiyorum artık gızzz :D Köye gitte ye :D

      Sil
  3. anca vaktim oldu başlıyorum yazmaya^^

    YanıtlaSil
  4. ay neden kuzenlerinle aran yok şimdi yaaa amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzenlerim üniversiteli olunca değişti kuzum :)

      Sil