09 Mayıs 2016

Büyük Buluşma :)

Bu yazımda bahsettiğim Ayşe'ye gittmiştik dün..
Sakarlığımız üzerimizdeydi.. Baştan başlayalımmı günü anlatmaya? Anlatsam da gülseniz pazartesi sendromunuz kalmasa :)
Efenim şimdi biz sabah kahvaltı yaptık Ayşe'nin becerikli ellerinden. Sonra kocalar bebeleri parka çıkardı biz bir bardak daha çay içip çene çalalım dedik ama o da ne? Önce Ayşe elini yaptı sonra ben komple kendimi yaktım :D 
Beyaz tişört giymiştim ben. Çay lekesi elde çıkmadı makineye attı Ayşe sağolsun çıktı o :D Kotumu da elde yıkadı. Sonra bulaşıkları topladık falan. Bu da günün nazarı olsun :D
Tişörtüm nemliydi sıcak ütü bastık, kotum kurumuştu işte bir şekilde hallettik.
Sonra meşhur göle gittik..

Çaputçuuuu Kero. Hırkayı belime doladım kot ceketi giydim nasıl kafam varsa :D Eşimle Ela'yı çekerken Ayşe tarafından yakalandım

Ela ve Kıvanç.. Ayrılık zamanı Elacım ağladı

Balonları çekeyim dedim herifler geçti.

Şu manzaranın güzeliği...
❤❤❤

Hiç dönesim yoktu İstanbul'a... Ama şartlar...
Herşey çok güzeldi. Şehrin kalabalığında değil de doğayla iç içe olmak huzur vericiydi...
İşte böyle sevgili blogcum. Mutluydum haftasonu...



13 yorum:

  1. Valla ben senle gezmiş gibiydim oraları üstüne baya konuştuk ama yinede söyleyeyim kim dönmek ister ki huzurdan. Yaylayı , denizi özledim bendeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burasıda sana özet gel,yor napiim :D
      Aynen kim dönmek ister? az kaldı yaylaya çıkmana..
      öperims :*

      Sil
  2. İnstagramda ki fotoğraflar da çok hoştu. Keşke bende kaçabilsem bir yerlere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim Aslıhan'cım..
      kaçabiliyorsan kaç valla :)

      Sil
  3. yine gel yine gezeriz bidakine daha derinine gezeriz bu sefer tanıtım gibi oldu bi kaç yere götürdüm daha gitcek çok yer var :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelmezmiyiz hiççç??? Siz de geleceksiniz hem İstanbul'un altını üstüne getirmedik. Hem birgün de Bursa merkez yaparız diyorum :)

      Sil
  4. heee bide burdan bakınca baya güzel bi yerde yaşıyomuşum :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar dedim çok şanslısınız diye. Ciddiye alınmamışsam demekki :P

      Sil
    2. hahhaaaha ciddiye almammı hiç. ben zaten seviyorum yaşadığım yeri ama dış gözle bakınca kıymet bilmem lazım demekki :D :D

      Sil
  5. Farklı bir gün olmuş sevdiklerinizle birlikte eğlenmece iyi gelmistir.

    YanıtlaSil
  6. Guzel bir gun oldu sizin icin.. Yeni anilar biriktirmede sira bir daha ki sefere ayse gelir size:)

    YanıtlaSil
  7. Kerime'ciğim ne kadar hoş olmuş ... Beni bırakın buralarda durumu tastamam
    Keyifli akşamlar

    YanıtlaSil
  8. Bu haftasonu herkesde bir sakarlık sözkonusuydu biliyormusun :))
    Astrologlara sormak lazım bu işi ;)

    Eğlenceli zaman geçirmişsiniz... Balonları çok sevdim, adamlar geçmeyeydi iyiydi :))))))

    YanıtlaSil