12 Eylül 2016

İyi Bayramlar

Yıllardır anneme ''Her bayram hastasın bari bu bayram iyi ol'' derdim. Bu bayram da ben hastayım.. Tükürüğümü yaladım yani :D


Ela'nın da bayram yorumu: '' Böyle Türkiye olamaz, danaları neden kesiyorsunuz?'' Evet Ela kurban kesilirken görmüş. Malum ben hasta yatarken annem indirmiş aşağı.. Eski toprak işte, bişey olmaz mantığıyla indirmiş. Hoş Ela etkilenmişe benzemiyor.



Aslında anlatacak çok şeyim var.. Sorunlu bir abim var benim.. Dün Kayseri'de trafik kazası yaptık ve ucuz atlattık çok şükür.. Tek kötü yanı Ela'nın da olaya şahit olmasıydı... Neyse...

Cuma günü İstanbul yolcusuyuz kısmetse.. O değilde düğün için başka zaman yokmuş gibi bu bayram da 3 düğün var.. Biri kuzenimin.. Biri de akrabanın, biri de babamın arkadaşının. Hoş ben düğün için üstüme başıma bişey getirmedim.. Bi kot, Bi tişört, bi de spor ayakkabısıyla gitsem bi şey olmaz dimi? :D 

Büyüklerimin ellerinden (harçlık verirseniz :D ), küçüklerimin de gözlerinden öperim.. Tekrardan iyi bayramlar :* :*

10 yorum:

  1. Bende yollarda kesilmesine karşıyım yok mu bir kesimhane sanki.Geçmiş olsun canım. Hayırlı yolculuklar :) Aman şu düğünler yok mu zaten.Bir eleştiri yazısı mı yazsam :D Ha birde iyi bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım burası köy yeri olduğu için herkes kapısının önünde kesiyor kurbanını. Bu yıllardır böyle. Eleştiri yazısı yazıcam bende ama düğünler için değil kalbim çok kırık benim. Çok kırdılar.. teşekkür ederim bu arada canım iyi bayramlar..

      Sil
    2. hayırdır inşallah kerime

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun kuzum, verilmiş sadakanız varmış, sorunlu abiyi anlat bir ara kuzum.
    güzel işte giy git bazen bizde abi yenge üçe bölünür herkes bir düğüne gitmek zorunda kalırız:) Hayırlı bayramlar mübarek olsun sevgilerimle kocaman sarıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Kuuğ'm.. anlatayımmı bilemedim..
      yok yok ben öyle yapamam sadece kuzeniminkine giderim diğerlerini annemle babamdüşünsün :D. Mecbur gideceğim kot, tişört ve spor ayakkabısıyla. Sizlerinde mubarek olsun sarıldım kocaman :*

      Sil
  3. Bişi olmaz ben hep öyle yapıyorum :D

    Gel harçlığını al :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmazbence de :) çünkü köy düğünü :)
      gelmek tanışmak istiyorum seninle Handan abla, hangi semttesinnn :D

      Sil