03 Kasım 2016

Babasıyla kızı

Hamileyken eşim erkek bebek bekliyordu. inşallah erkek olur  diye dua ediyordu  ama Allah kız  bebek nasip etmiş napalim 😀
Kız olduğunu öğrenince acaba erkek bekleyen eşim kızımızı sevmeyecek mi? diye düşünmüştüm. Çok şükür ki sadece düşünmekle kaldı. vallahi kıskanıyorum ben bu babayla kızinin ilişkisini. baba iyi polis, anne kötü polis nasılsa..
Her alsam uyumadan önce babasıyla rutini var Ela'nın  dişler fırçalanır ,pijamalar giyinir, kitap seçilir 3 tane olacak. el feneri ile karanlıkta okunacak fotoğraftaki gibi . Kitaplar bitince öpücük verilip beraber uyanacak.  Yanlarına gitsem kabul edilmeyip kovuluyorum . Bu kadar eziklenmek fazla ama yaaaaa...

Baba kız aşkınız daim olsun kuzucuklar😍😍

(Annemi bu ara çok iyi anlıyorum. çünkü ben de babama çok düşündüm. Ah anam ahh keşke  öyle hissedeceğini bilsem yapmazdım.) 

14 yorum:

  1. sanırım baba-kız ilişkisi her zaman muazzam bizde de öyle maşAllah :) size de nazar değmesin Allah daim etsin kendinizden de bilirsiniz ilerde bu aşk daha büyüyor :^)

    YanıtlaSil
  2. El fenerinde kitap okumak çok hoş:)))sanırım esrarengiz, gizemli şeylere meraklı olacak büyüyünce, benim de ilk doğan yeğenimle böyleydi teyze-yeğen aşkımız. Ah büyüdü koca adam oldu:( keşke 3 yaşında kalsaydı:))) çok hoşuma gitti okurken, iyi ki paylaştın Kerime'ciğim.
    Allah analı, babalı büyütsün...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim Müjde ablacığım.
      Keşke herkes 3 yaşında kalsa... Gizemli şeylere şimdiden meraklı zaten abla :)

      Sil
  3. Hahaha benimkilere de her akşam sorardık sizi kim yatırsın diye, babaaam derlerdi. Can, kesin öğretiyorsun sen bunlara diye giderdi peşlerinden. Oh, mis. Ben de çayımı içip kafa dinlerdim. Babacı çocuk iyidir iyiiii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahha bende pcyi alup dizi açıyorum. Sonra Ela babasını da uyutuyor. Keyif saatim oluyor 1 saatcik :)

      Sil
  4. Baba kız başkadır hakikaten... Babasını çok seven bir kız çocuğu söylüyor bunu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, katılıyorum.. Bende çok severim babamı. Özlemişim yaa Neco2mu :)

      Sil
  5. Kitap kurdu olacak mi annasi gibi sunlarin keyfine baksana Allah bozulmasina izin vermez insallah :) senin yerin her ikisi icinde ayridir kerom birak babaya nazlansin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Nikim bazen işime geliyor keyif yapıyorum ahaha :D
      Umarım anasından daha bi kurt olur diyorum :)

      Sil
  6. Kız çocuğu bereket biliyor musun Kerime hatun, evlenip gitse bile bağı kopmuyor. Allah huzurunuzu daim etsin canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum Emine hatun, bilmez miyim :) Amin canım :*

      Sil
  7. Ne güzel bir görüntü kerime.. Keşke her kız çocuğunun sığınabileceği bir babası olsa

    YanıtlaSil