16 Aralık 2016

Penguen Bere

Dün bahsettiğim Ela'ya yapacağım bere de bitti nihayet.
Tığ işi bere yapmayı, daha doğrusu bere yapmayı pek beceremem ben :) Örene kadar Emine'nin başını çatlatsam da yapabildim... Sıra da eve giderken ip alıp Kocci'ye söz verdiğim bere ve boyunlukta. Terzi kendi söküğünü dikemez misali kendime sıra gelmiyor :)
Eloşum güle güle eskitsin :)
Ela demişken aklıma geldi. Sabah saat 8 de başlıyor onun okulu. Haliyle saat 8'de hava aydınlanmış olmuyor. Ela'da uyanamıyor. Giyinme, saç-baş faslını da eklerseniz zaman yetmiyor. Saçları belinde kestirmiyor da. Hanımcım ya saçının modelini beğenmez ya da kıyafetini beğenmez. Saatler geri alınsaydı keşke diyorum... Belki o zaman enerjik uyanıp her şeye yetişebilirdim.

Berem olmuş mu??? der ve kaçarım :D

10 yorum:

  1. Penguenli bere çok güzel olmuş, eline sağlık. Ela'cık güle güle giysin. Bu arada sormuşsun bilgisayarım tamirdeydi o yüzden yoktum 8 gündür, dün akşam yapıldı ancak.
    Sevgiler:)

    mail adresimi yazacağım ayrıca okuduktan sonra silersin..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Müjde abla. Aldım mailini. öpüyorum çok :*

      Sil
  2. Oy oy oy pengueni sevsinler :) Hiç de amatör işi durmuyor ::

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevsinler dimii.. utanmasam ben giyeceğim :)
      Geçen ay ör sök ör sök yapmıştım ondan :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş bayıldım.
    ellerine sağlık

    mugeninlistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. heheh darısı bizimkinin başına daha bitmeden gideceği yeri buldu bile :) yine elde var sıfır .....

    YanıtlaSil
  5. sabah kalkmak yorucu çocuklar için napsın kızda haklı be anası :)

    YanıtlaSil