25 Ocak 2017

Liseliyim Liseli 😀

Geçen gün liseden bir arkadaşım bana bu fotoğrafı gönderdi.  Kendisi düğün hazırlıkları yapıyordu o dönem.  Biz de servis bekliyorduk bir ilkokulun bahçesinde. İlçeden köye gidip geliyorduk çünkü. Bu halimi görünce beni aldı bir gülme bu ne yaaa tombik tombik şekerpare gibi 😀😀
Fotoğrafı kestim yanımdakiler görünmesin diye. Anneme gösterdim tepkisi " Aboooovvvv o ne öyle gızzz "oldu😀😀
Şimdi düşününce,
Ne gamsız, ne dertsiz zamanmış diyorum. 
Yıllar ne çabuk geçti...

Ps. Bu akşam Babam Kayseri'ye yolcu çok üzgünüm 😔

15 yorum:

  1. Oy çok şekersin :)

    Allah kavuştursun babacığına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tombikmişim yaa. Hala gülüyorum 😀😀

      Amin ablacığım

      Sil
  2. Senin her halini gerçekten çok beğeniyorum :) Allah tekrar ve tez zamanda kavuştursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bakıyorsun ya ondan Aslıhanım.
      Amin kuzum

      Sil
  3. Ben de ortaokuldayken tombiktim allahtan pek fotoğrafım yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla benim de yok. Arkadaşlarda vardır 😀

      Sil
  4. Ay yüzlü kız:))Allah kavuştursun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toparlak yüzlü kız olmasın o Müjde ablacığım 😀
      Amin ablacığım teşekkür ederim.

      Sil
  5. O zamanlar tombik olabilirsin ama şimdi çok zarifsin. Ayrıca o halin bile çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  6. merhaba tatlı blogunuzu takibe aldım bana da beklerim :). sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Blogumda bir akıma davetlisin tatlım ❤

    YanıtlaSil
  8. Her halin güzel be beybisi... Sanırım o yaşlarda ben senden daha kiloluydum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonradan daha kilolu olmuştum ya, beni geçmemişsindir bence :)

      Sil