08 Şubat 2017

LEGOLAND

Ela'ya yarıyıl tatilinde bir plan-program yapamamıştık. Çünkü okullar tatile girdikten hemen sonra amcasının nişanı, memleketten misafirler derken vakit olmadı. Tatilin son günü, pakolino kutusundan çıkan ücretsiz bileti de değerlendirmek için İstanbul Forum AVM'nin içinde bulunan Legoland'e gittik..
Oyyhhh bu ne biçin giriş cümlesidir allasen? Kendimden iğrendim 😊😊😊
Önce internetten bakmıştık Legoland nasıldır diye. Benim ilgimi çekmedi. Ela'ya sen babanla git bende Merve teyzenle dışarıda beklerim seni dedim. Tamam dedi ama plan uymadı. Merve gelemedi. Ben de koskoca AVM'de tek başıma napayım diyerek takıldım kocamla kızımın peşine. Girmek istememin diğer bir nedeni; girişlerin ücretiydi. Bir kişi 48 tl.. çok fahiş bizim gibi bir aile için..
İçeride aman aman görmeliyimmmm diyebilecek bir şey yok.. Sadece içindeki dizaynler minik minik legolarla yapılmış..
Galata kulesi ve şu binanın adı neydi? İşte onlar legoyla yapılmış. Minik insanlar, arabalar da lego. Pek fotoğraf çekmedim, daha doğrusu çekemedim. Tramvayla gittiğimizden dolayı Ela'yı lagana gibi giydirmiştim. İçerisi sıcak haliyle. Yürüyen vestiyer gibi mont, yelek, şapka, atkı ve benim çantam her şeyi taşıdım. Telefon tutacak el kalmadı :D :D

Sonuç olarak; Ela yine gitmek istiyormuş çok eğlenmiş fakat anne, baba olarak biz beğenmedik. Bir daha gitmeyiz. Fiyatı düşük olsaydı belki giderdik. Bu fiyat devam ettikçe ımmhhh olmasss :D
Çarşambayı da sel aldı, gelsin perşembe. :)

14 yorum:

  1. Beni de sinemada Ela için koltuk ücreti ödemek sinir etti. Yasakmış kucakta. İçerde sesten korkunca tüm filmi kucağımda izledi. Kimse de gelip yasak demedi. Allah için boş koltuğa ücret ödedim.
    Kışın gezmek işkence kolları kopuyor insanın.
    Yine de iyi yapmışsınız gitmekle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar için de böyle aşırılar aşırısı ücret istemeleri beni deli ediyor.
      Kışın bitmesine az kaldı, kolları rahat rahat sallaya sallaya gezeriz artık :)
      Ela eğlendi, ona iyi geldi ya. O mutluysa biz de mutluyuzdur dedik gitti :D

      Sil
  2. Legoları çok sevdiğimden belki de bizim gitmeyi çok istediğimiz bir yer oğluşla. Bir istanbul seyahatinde gitmeyi iple çekiyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldiğinde haberim olsun lütfennnn...
      Oytun sıkılır diye düşünüyorum ben. Çünkü minik çocuklara göre tam.

      Sil
  3. Sinemasını sevmiştik biz. Onun dışında bir esprisi yok. O kadar para vermeye değmez.

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. sırada akvaryum var. O da değerlenmeli D:

      Sil
  5. 48 !!! 50 de sen ona. Yuh yani resmen soygun, üç kişi 150! Dört kişilik aile 200 lira.:(( ama yine de eğlenmiş ya kuzucum, sağlık olsun:) Çocuklarımız için fedakarlık yapıyoruz di mi?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ela ücretsiz girdi. Genel olarak çocuk ücreti:37 tl. Eşim kendine internetten aldı 10 tl indirimli oldu etti 38. Ben girmeyeceğim diye istemedim sonra plan istediğimiz gibi gitmedi 48 tl de benim için bayıldık etti sana 86 tl. Bir daha asla...
      Dediğin gibi çocuklarımız için fedakarlık yapıyoruz abla ama böyle yapınca da çocuklarımız doyumsuz oluyor. Ama biz yılda 1- 2 kez anca götürüyoruz.

      Sil
  6. Sevgili Kerime kızım. Bu yayınını okuyabildim bu gecelik. Ama takip edeceğim seni. Mevzuya gelirsek, aslında çocuklar için giriş ücretini daha uygun yapabilirlerdi. Kınadım doğrusu. Yine görüşmek üzere. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Ece ablacığım, aslında dediğin gibi çocuklar için biraz daha uygun olsa gidilebilir.
      Görüşmek üzere ablacığım, sevgiler benden :*

      Sil
  7. Çocuklu olmak .... Arkandan gelecem kerime :) idolumsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Ayşe'nin arkasından gidiyorum bi zahmet sen benim arkamdan gel :D

      Sil