15 Şubat 2017

Neler Yapıyorum?

Blogumu uzun zamandır boşladım. Yazacak konu yok. Hayat monoton. Bende neler yapıyorum onu yazayım dedim.

1 yıldır elimde sürünen battaniyem... 2015 kasım ayının son günleri başlamıştım. Bebe ipiyle yapmak istemiştim ama kayınvalidemi dinleyip lif ipiyle yaptım. İyi de yaptım... İlerlemiyorrrrr, dantel gibi.. 2 sıra daha yapayım kenar oyası yapacağım. Bebek battaniyesi boyunda kalıyor. Diz battaniyesi olarak kullanırım.

Ela'nın erken uyuduğu zamanlar Kore dizisi izliyorum. Bu ara Goblin izliyorum.
Repliğe istinaden; ben makyaj yapsam şempanze gibi oluyorum annem :D

Bir de bunu okuyorum. Ahmet Ümit kitapları beni sıkmaya başladı. Ama bunu ödünç almıştım okumam lazım. Veren kişi acelesi yok dedi bende yavaş yavaş okuyorum.
İşte böyle.. 
Sizler neler yapıyorsunuz?

17 yorum:

  1. Özlemiştim Kerime'ciğim, hoşgeldin. Battaniyenin renkleri, renk uyumu çok güzel, eline sağlık, olsun diz battaniyesi de iyi fikir. Ben de yeğen oğluşum ve Bücürük'le günlük işler, yemek, bulaşık, soğuk havada ekmek almaya oğluşumu gönderiyorum pek tembel ama zorla gidiyor:))))işte böyle akşam olunca birkaç diziye bakıyorum, Anne, Kara Sevda ve Kalbimdeki Deniz en sevdiğim diziler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Müjde ablacığım. Renkleri Ela'nın sevdiği renkleri baz alarak seçmiştim :) Ne de olsa kız çocuğu değil mi? Bürürüğü severim ben.. Hava soğuk ya ondan zorla gidiyordur yeğen oğluşun :) TV dizilerini izlemiyorum alt yazı olmadığı için ama Kanal D'nin web sitesinde diziler alt yazılı yayınlanıyor. Hayat Şarkısı ve Bodrum Masalını izliyorum arada.. Öyle işte.
      Sevgiler ablacığım.

      Sil
  2. Ahöet Ümit'in ilk okuduğum kitabıydı kız kardeşim abla çok güzel mutlaka oku diye diye zorla okutturmuştu :) beğenmiş hayran kalmıştım yazımına, şaşırtmacasına ama bir yazarın kitaplarını üst üste okuduğum zaman bende sıkılıyorum ara verip okumak lazım sanırım :) battaniyeye ise bayıldım bende öok yapmak istiyorum ama örgü yapmayı bilmiyorum :D ellerinize sağlık güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ümit'in ilk okuduğum kitabi Kavim'di. O da güzeldi, dili akıcı. Kötü yazar diyemem ama anlatımı, olayların işleyişi aynı. O yüzden sıktı.
      Teşekkür ederim, beğenmene sevindim :)
      Sevgiler.

      Sil
  3. Ne şeker battaniye olmuş, ellerine sağlık :)

    Ben de o kitabı okuyacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Handan ablacığım,
      Ahmet Ümit okumadıysan oku, okuduysan okuma :D

      Sil
  4. Ahmet Ümit iyidir, candır. Ara ara okumalı belki de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç kitabını okudum notunu tutmadım ama hepsi Komiser Nevzat ekseninde ilerliyor. Belki de benim polisiye sevmediğimdendir bilemem :)

      Sil
  5. Bizmi eee napalım hayat işte devam ediyor bol örgü kısmındayım hırkamı bitirmem lazım :D :D kitap ; Ocak ayında 2 tane koca kitap okudum.Şubatta bi tane ince bi kitap yetmedi valla örgüden sonra inşallah heee arada Kıvanc'ın kitaplarını okuyorum onlarda sayılırmı :D :D :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O hırkayı bitir de şu meşhur granny square motif hırka başlayalıımmmm...
      Sayılır sayılır. Ocak ayında ben hiç okumadım annem :D

      Sil
  6. Sen bana gelirsinde ben sana gelmem miiiii 😃 Yettim gari hatta takibe bile aldım aferim banaaa :D

    Ya şöyle battaniye neyim örmeyi bi ben beceremedim sanırsam haha 😃ellerine sağlık.Birde mimide bekliyorum madem. Yapta okuyalım 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, safalar getirdin. Şöyle buyur efendim, ne içerdiniz çay; kahve? :) :)
      Becerirsin canım niye beceremeyesin :)
      Yapacağımmm en müsait anımdaa inşallahh :)

      Sil
    2. Çaycılardanım benn 😃 kahvaltıda benden olsun madem açımda baya haha 😃

      Yok bi ara el işi yaptım kendime.Çarşaf kenarı ve yastk kenarı ördm 😃 ama örgüden anlamıyorm ögrenmedim onu.

      Sil
  7. şu ahmet ümitin kitaplarından biri var bende el atacağım sırasını bekliyor.. Dizi izlemeyi izledim ama ben :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ümit kitapları tam senin tarzın.. oku oku :)
      Kıyamam 1 er bölüm izle akşamları

      Sil