22 Nisan 2017

Çünkü, ben yokum.

Üniversiteden ev arkadaşım Merve'nin düğününden fotoğraf... Nikah şahidi bendim. Bi fotoğrafı Ela 1 saat kadar önce yırtmış. Neden yaptın diye sorduğumda;
Çünkü, bu fotoğrafta ben yokum! dedi.
Ağzım açık kaldı. Şimdi ben bu kızı ne yapayım 😀
Merve'ye fotoğrafın halini WhatsApp'tan attım. Yorumu da şu oldu; haremlik selamlık olmuş. Ayrıca Ela haklı o niye yok😀😀
O güne dair tek hatıram buydu. Çok üzüldüm ama napalim sağlık olsun. 

21 Nisan 2017

Yerebatan Sarnıcı

Uzun zamandır ben çok yoğunum.. İşte, işlerim az olsa da, evde çok yoğunum. Eşimin babaannesi hasta olduğundan dolayı bizde. Haliyle dede de bizde. Yaşlılarımızın bizde olmasından mütevellit evimizden misafir eksik olmuyor. Geçen pazar günü oy verdikten sonra kayın pederim Ela'ya ben bakarım siz biraz hava alın dedi. Biz de kocciyle uzun zamandır merak ettiğimiz Yerebatan Sarnıcı'na gittik.
 Medusa başı. Bunun medusa başı olduğunu bilmiyordum. Broşürde gördüm.
Fotoğrafı kime göstersem '' Bu niye ters?'' dedi. Ben ne bilim anacımmm 😊

Gözyaşı duvarıydı adı yanlış hatırlamıyorsam. 
 Balıklar. Hikayesi ne hiç bilmiyorum.

Sarnıcın içi buz gibiydi... Eşim kısa kollu gömlek giydiğinden dondu :D Buradan çıkınca Ayasofya Müzesi ve Topkapı Sarayı müzesini gezelim dedik ama bizim gibi standart aile için çok tuzlu geldi fiyatları. Biz de girmedik içine doğal olarak. Topkapı Sarayı'nın bahçesinde biraz dolaştık. Benim tabirimle selfie sopasıyla sanatsal fotoğraflar çekmeye çalıştım ahaha
Sonra ben ne zamandır Galata Kulesi'ni merak ediyordum. 6 yıla yakın İstanbul'da yaşamama rağmen bir kere bile gitmemiştim. Topkapı Sarayının bahçesinden çıkıp, Galata Kulesinin oraya kadar yürüdük, merdivenleri geçtik. Tam emelime ulaşmışken o da ne? Kuyruk çoookkk uzun. 2 saat beklesek te sıra bize gelmezdi. Biz de önünde hatıra fotoğrafı çekip geri döndük.
Fotoda beni bulunuz 😆
Ayak tabanlarımız ağlamaya başladı bu esnada. 4 saate yakın yürümüştük ve acıkmıştık. Balık ekmek yiyelim dedim ama ne zaman Eminönü'nde balık ekmek yesem benim midem bulanır, başım ağrır kendimden geçerim. Eşim bunu bildiğinden dolayı yemeyelim dedi. Tamam dedim o zaman eve geri dönelim dedim. Yok İstanbul Forum AVM'ye gidelim orda yiyelim dedi. Bana hava hoş. Gittik yemek yedik, sonra IKEA'yı gezdik. Anacım ben IKEA'ya ne zaman gitsem evdeki her şeyi atasım, evi yeniden döşeyesim geliyor. Eşyalarım eski eve göre. Yeni eve taşınınca doğal olarak ölçüleri fazla geldi ve düzgün döşenmiş değil. Ne zamandır gözüme batıyordu. Sonra iç sesim dedi ki; ''Kızım Kero, napacan ömür boyu borç mu ödeyecen boş ver eşyayı'' 😆  Eşim de anlamış olacak ki, '' Borçlar bitsin, tatile gidelim öyle bakarız'' E madem o zamama kadar sen sağ ben selamet. Çıktık IKEA'dan. Ayak tabanlarımız isyan bayrağını çekince eve gidelim dedik. Eve gittik sonra eltimin ablasının nişanı vardı. Ben gitmeyeceğim beni temsilen Ela gitti. Eee boşuna mı doğurduk biz bu bebeyi? Gitsin babaannesi ile nişana dedim 😆 (gitmeme sebebim var o da bana kalsın)
Kapanış.. Yatabiliriz yarın iş var ahahha. Şimdi yine haftasonu geldi. Yarın benim MTSK sınav görevim yok sanırım. Haber gelmedi şimdiye kadar. Yarın yazlık, kışlık yaparım. Ela'yı eğlerim. Pazar da 23 Nisan. Ela'nın okuluna gideceğiz tören varmış. Sonra annem gelecek Ela'ya bakmak için. Kayınvalidem, kendi kayınvalidesine refakatçi olmak için hastanede kalacak. 
İşte böyle.. Çok yorucu dimi.😆
Yazıma nereden başladım, nereden çıktım. Tamam sustum. O zaman Happy weekends😆

18 Nisan 2017

Dedem...

Dedem.. Ak sakallarına aşık olduğum dedem... 15 yıl oldu sen gideli.... Daha dün gibi.. Bir salı günü, beni sabah okuluma bırakıp, cebime harçlığımı koyup köye dönmüştün. Ne bilebilirdim ki senin 2 gün sonra gideceğini. Bilsem okula gitmez dizinin dibinden ayrılmazdım.
Bir salı günü beni okuluma bırakıp gittin. Çarşamba günü akşam etüdünde ders çalışırken beni nöbetçi öğretmen çağırdı. Aşağı indim abim de var. Köyden komşumuz Nedim abi gelmiş bizi almaya. Bi mutlu oldum ki ben. Çocuğum işte daha senin hasta olabileceğin aklımın ucuna bile gelmemişti ki.. Dün sapasağlamdın çünkü.. O okulda olan tüm torunlarını ve kendi çocuklarını topladı o akşam Nedim abi. Götürdü bizi köye. Kapının başında haylaz kuzenim Mehmet ''abla dedem hasta'' dedi.. Komşunun kızı Esma'da ''yok yalan söylüyor'' dedi. Çünkü biliyordu ki dede, sana çok düşkün olduğumu.. ''Dedemin sakallarını çok severim ben, çok güzel kokuyorlar'' derdim ona sakalların için..
Sonra ben eve çıktım yanına gittim dede, canlı cenaze gibisin.. Babama baktım gözleri kan çanağı gibi.. Amcam, halalarım hepsi yanında.. En küçük kızın, yeni doğum yapmış 6 gün olmuş yok yanında. Köyün imamı ve senin çok sevdiğin Ali hoca başında kur'an okuyorlar. Bizi çıkardılar odadan.. Uyuduk biz çocuklar. Perşembe sabah kalktım, annem beni bir şey almam için (ne almam gerekiyordu unuttum) senin kayın biraderin Osman amcanın evine göndermişti. Eve dönerken yolda karşıma yine haylaz Mehmet çıktı. Baktım ağlıyor. '' Ne oldu Mehmet?'' dememi beklemeden '' Abla dedem öldü'' dedi...
Benim dedem ölmez... Ölmemiştir Mehmet bir yanlışlık olmalı dedim koştum eve.. Babam tabureye oturmuş ağlıyordu dede.. Ben babamı 2 kez ağlarken görüyorum be dede.. Birincisinde benim beyin zedelenmesi geçirip işitme yetimi kaybettiğinde, çaresiz kaldığında görmüştüm.. İkincisi de, seni, babasını kaybettiğinde....
İşte böyle dede.. 15 yıl ne çabuk geçmiş değil mi? Oysa ki sanki daha dün gitmiştin.... Sevdiklerimizi kaybetmenin ne demek olduğunu, nasıl bir acı olduğunu senin gitmenle öğrendim be dede... Belki de sen böyle istemiştin, yaşlılığın ilerlemeden, kimseye muhtaç olmadan ansızın gitmek istemiştin kim bilir be dedem.. Ama keşke gitmeseydin..
Kabrin nur, mekanın cennet olsun dedem... Çok özledim seni çookkk..

11 Nisan 2017

Çocuklarınızın Sağlıklı Gelişimine Tam Destek Çocuk Devam Sütü’nde!

Neden Çocuk Devam Sütü?


Çocuklar, büyüme ve gelişimlerinin büyük bölümünü 1-4 yaşları arasında tamamlarlar. Yiyeceği yemekler konusunda çok seçici olabileceği bu yaşlarda çocuğunuzun fiziksel ve zihinsel gelişimi için zengin ve doğal içerikli gıdalarla beslenmesi gerekir. Güçlü bir bağışıklık sistemi de bu fiziksel ve zihinsel gelişimi taşıyan vücudu mikroplara karşı koruyarak, büyümede çok önemli bir görev üstlenmektedir.



Neden Pınar Çocuk Devam Sütü?

Çocuklar, fiziksel ve zihinsel gelişimlerinin yanı sıra bağışıklık sistemlerini güçlendirecek besin ihtiyaçlarının önemli bir kısmını sütten alabilir. Çocuğunuzun fiziksel ve zihinsel sağlıklı gelişiminin ve bağışıklık sisteminin güçlenmesi için ona süt içirebilirsiniz.

1 yaşından büyük çocuklarınızın fiziksel ve zihinsel sağlıklı gelişimini ve bağışıklık sisteminin güçlenmesini desteklemek için, saf süte prebiyotik lifler, vitamin ve mineraller ilave edilerek geliştirilen Pınar Çocuk Devam Sütünü güvenle içirebilirsiniz. Pınar Çocuk Devam Sütleri B12, Çinko ve Kalsiyum kaynağıdır.

Altı aydan büyük bebeklerinize ise onların 6-12 aylık dönemlerinde ihtiyaçları olan vitaminlerive mineralleri karşılayacak şekilde geliştirilmiş Pınar İlk Adım Devam Sütü’nü verebilirsiniz.

 


Bir boomads advertorial içeriğidir.