10 Mayıs 2017

son günlerde

1.5 aydır eşimin babaannesi ve dedesi bizde. Babaanne hasta olduğundan dolayı.
Ameliyat oldu geçen hafta.
Fotoğraflar ziyaret saati beklerken hastanenin bahçesinden..
Panaromik çalışmaya çalıştım :)



Sonra annem geldi Kayseri'den.. 24 Nisan'da.
Ela'ya bakmak için.
Yarın akşam Kayseri yolcusu..
Alışmıştım anneme, çok üzüleceğim bu kez.

Babaanne'de hastaneden taburcu olacakmış bu akşam.
Sanırım bizim ev yol geçen hanına dönecek.
Hayır şikayet etmiyorum aslında.. Sadece gündüz işte, akşam evde misafirlerle
çok yoruluyorum.
Ama ne yapalım...
Çabuk iyileşir inşallah babaanne..
Yatmaktan sırtı çürüyecek zira..
Bakmaya kıyamıyorum bir de..
Bakınca gözlerim bolu dolu oluyor. Tutamıyorum kendimi.
He bir de dede var.. 
ikisine bakanlar hayran kalıyor gerçekten..
Bu devirde ne aşk böyle maşallah demeden duramıyorlar 😊
Hastanede fotoğraf çekemedim ama
Ameliyat öncesi evde çekilmiş foto bu.
Gerçekten de maşallah değil mi :)
Allah ayırmasın sizi tontişlerim.
Dede tam komedi.
Evlilik programı izler sıkıntıdan. Ben de kızarım.
Ne buluyorsun dede? diye
Sıkıntıdan der
Sonra kaldırılacak haberi falan çıktı ya
Dede bana carladı
Sen mi şikayet ettin de kaldırıyorlar ahah ilahi dede ya :D
İşte böyle.




13 yorum:

  1. Allah ayırmasın diyelim🙋🏼

    YanıtlaSil
  2. Anam yerim ben böyle tatlı dede nineyi yaa.Cok severim yüze bak nur gibiler.😁😁 Aman Allah bozmasin sekerim darisi sana bana bizlere iste 😘 aminimide kendim dicem 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel de ye canım :) Amin diyeyim ben de :)

      Sil
  3. Geçmiş olsun babaanneye. Evde hasta olunca zor oluyor tabi, Allah yardımcınız olsun. Fotoğraflar da çok güzelmiş bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Handan ablacığım. Evet çok zor oluyor ama ne yapalım. Senin kadar güzel çekemesem de idare eder :)

      Sil
  4. Geçmiş olsun tonton ninemize... İnşallah bir an evvel eski sağlığına kavuşur.
    Dedeye çok güldüm yalnız, niye şikayet ediyorsun sen de canım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şebom. Amin inşallah.
      Bakti kaldırılmadı bana dedi senin şikayet ise yaramamış 😀😀

      Sil
  5. Geçmiş olsun babaanneye.Umarım çabucak iyileşir.Dedeyle aralarındaki sevgi yüreklerinden gözlerine yansımış sanki.Maşallah diyorum,ellerinden öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. kolaylıklar dilerim sanaaa.

    YanıtlaSil
  7. Maşallah .Geçmiş olsun babaannenize, Allah acil şifalar versin.

    YanıtlaSil
  8. Allah sifa etrafindakilere sabir versin baciiimm...

    YanıtlaSil