08 Haziran 2017

Öğretmene El Emeği Hediye

Malum yarın karne günü. Ela 4 yaş anasınıfını bitirmiş oluyor. Yarıyıl karnesinde sınıf para toplayıp öğretmene çiçek almış. Bana saçma gelmişti yarıyıl tarihinde hediye ve katılmamıştım. Ela'nın içinde kalmış. Eve gelince babaannesine "babaanne sınıf arkadaşlarım öğretmenime çiçek verdiler benim elim boş kaldı çok üzüldüm" demiş. Bu dönem kızımı yedirmem arkadaş.  Üzülmesine dayanamam. Çiçek te neymiş, el emeği, göz nuru hediye yanında 😀
Hediyemiz bu. Az önce yaptım. Olmuş mu aplacımlar? Size gelmiş olsa beğenir miydiniz? Bizim öğretmen birazdan fazla kokoş beğenmemesinden korkuyorum da😀
Umarim beğenir Sinem öğretmen. Seneye de aynı öğretmenini istiyor bakalım kısmet denk gelebilecek miyiz.
Şimdiden tüm öğrencilere iyi tatiller dilerim. 

16 yorum:

  1. Ben şahsen böyle bir hediyeyi çok beğenirdim. Ki bence öğretmenler için hediyenin boyutu ya da maddiyatı değil, manevi değeri yüksek olanı makbuldür. (Benim için öyle:D) Ayrıca el emeği bir hediyeden daha güzel ne olabilir. Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim. :)

      Sil
  2. Ben bayıldım valla, kolay kolay da beğenmem söyleyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyorsunn... Teşekkür ederim o vakit Handan abla :)

      Sil
  3. Çok beğendim, el emeği, göz nuru olması hem de çok zarif, unutulmayacak bir hediye bence. Eline sağlık canım, eminim çok beğenecektir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablacığım, beğenmene sevindim. Umarım beğenir.

      Sil
  4. Begenmezse kendi bilir sekerim.Bende kokoşum ama.begendim 😁 hem hediyede nankörlk olmaz.😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demi ya Özlem, hediyede nankörlük olmaz :)

      Sil
  5. Bence kesin beğenir (ayrıca beğenmezse onun ayıbı -tanımadığım bir öğretmene de trip attıysam :D- ) ellerinize sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmenize sevindim. Paketi Ela verdi açmadı yanı kalabalıkta. Umarım beğenmiştir :D
      Tribini sevsinler :D

      Sil
  6. Ay ben uzun uzun yorum yazdım, yazı yok olmuş ortalıktan :)

    YanıtlaSil
  7. SEvilmezmi hiç bu güzellik. Bence çok beğenecek çookkk ♥

    YanıtlaSil
  8. Sen düşün, emek et ve beğenilmesin. Deli misin? Bence çok ama çok güzel. Güzel olmasının yanında anlamlı da.
    Emeğine sağlık Kerimeciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya, deli miyim? :) Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim Nilhanım :*

      Sil