03 Temmuz 2017

Gitme Anne

Hafta sonu Ela uyanıp, beni evde gördüğünde "tatil mi anne, evdesin değil mi?" diye sevinip yatakta zıplıyor.
Ama hiçbir zaman arkamdan ağlamamıştı. 3 aylıktı ben işe başladığımda...
Ama bu sabah melül melül bakarak, "gitme anne, ne olur gitme" dedi ya... Böğrüme koca bir öküz oturdu sanki.. Alışmıştım ben onun sabahları arkamdan el sallamasına, gitmemi umursamamasına.
Son 5 gün kaldı kızım beraber sayalım mı? pazartesi bugün, sonra salı, çarşamba, perşembe ve cumaaa... 2 hafta beraberiz işe gitmeyeceğim.. Baban da gitmeyecek üçümüz beraber anneannen, Neco deden ve Ömer dayının yanına köye gidiyoruz dedim.
Ömer dayım bana paten  alır değil mi anne? dedi😊 işte burda duygusallık içinde bir gülme geliyor. Çok fena bu kız.. İsteme öyle şeyler dedim.. Dayın işten ayrılmış alamaz dedim. Ama anne benim doğum günüm yaklaştı demez mi? Alsın bakalım doğum günün yaklaşmış küçük hanım dedim çıktım evden..
Şimdi unutmuştur beni :D

8 yorum:

  1. Ay çok zor yaaaa...:(((ama az kalmış, izinde bolbol ana-kız vakit geçirirsiniz, sevgiler ikinize de:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ablacığım çok zor.. Neyse ki az kaldı..
      Sevgiler bizden :***

      Sil
  2. Arada iyi canım ardından gitme denmesi, her gün olmadığı sürece :) Tatile de az kalmış zaten, oh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada da yapmasın bence :) Tatil dediğin köyde inekleri izlemek, bahçeye gitmek bizim için napalım :D

      Sil
  3. Bazen çocuklar yapıyor bunu. Birkaç defa işe geç gitmişliğim var bugün gitme demesinden dolayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar da bizleri özledikleri için haklılar. Benim de geç gelmişliğim var. Sağlıklı olsunlar da biz işe geç kalalım önemli değil :)

      Sil
  4. Oyy, anne olup da o göğüse öküz oturmasını hissetmemiş olan var mıdır. :/

    Neyse ki tatil planı bomba. Okurken içim ısındı. Beni de götürsenize köyünüze. Söz veriyorum yaramazlık yapmam. Paten neyin de istemem. Sadece köyde olayım ben sizle yeter. <3 ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoktur değil mi Mimikli?

      Gelll... Kayseri'nin Yahyalı ilçesinin bir köyü... Köyde bişey yok bol bol inek tezeği var :D :D Tezek kokusu da neymiş diyorsan gel vallahi :D

      Sil