26 Aralık 2012

benden yana atışmalar :)

Ben birşeye sinirlendimmii beni sinir eden birine bişey yapamadan sakinleşemem birtakım psikolojik sorun yani.
birtane kaynım vardır benim görümcem hiç yoktur. Aslında kaynım zararsız biridir amaa telefonlarımız aynı olunca bataryamı ister tamam derim veririm ama herkes uyurken gelip odamdan almasına sinir oldum veee benim intikamımmm acı olcekkkkkk :) hatta oldu bile :)

  Efenimmm Ela için kupon biriktirmiştim kaynım öğleden sonra işbaşı yaptığından kuponu o götürecekti ve kupon benim çantamdaydı yanıma geldi almaya ama yanında kız arkadaşı var :) Evde durmadığından bende onu görünce intikamını aldım :)
gelelim ne yaptım :)

 beni gördü kız arkadaşıyla tanıştırmaya çalışıyo benim gözüm kızı görmüyo memnun oldum dedim bi hışımla kulağına yapıştım :) sana noluyo yeaaaa ne işin vardı senin dedim oda Ela ağlıyordu dedi :) (bahanesi hazır)
sonra ben saçına yapıştım :)
kız arkadaşıda mal mal bakıyo :)
birdaha benden habersiz birşey yapamazsın dedim :)
kız arkadaşına döndüm dedim ki
- buna inanma sen eve kızları getiriyor bu dedim :)
kaynım: yalancııııı
- ne yalanı bak bide üstüme atıyo Beyza noluyodu dedim :) (kız inandımı inanmadımı bilmem eğer inanmadıysa onu da eve getirirse düğün videomu izleticemmm Beyza kimmiş görsün :)) )
kız gülüyor :)
ben son olarak hadi hadi kışşkışşş benim işim var dedim savdım onları başımdan :)
sevdiceğe msj attım söyledim yaşasın kötülükkkk heyaaa dedim oda seni doktora götürmem lazım dedi :)
ama ben çok rahatladımmmm :)
nasıl ama :)


11 yorum:

  1. Çok fenasınnnn:))) Bence bir daha batarya falan istemez senden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde ne fenayım :) yahu ne işi varmış benim odamda anacını göndereymiş verirdim:) istermi istemezmi belli olmaz kız arkadaşının yanında dövdüm ya :)

      Sil
  2. abla sende benim gibi hergün yeni bir tema ohh :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. napimm o sitedekiler dandik oldu bende bloggerdeki soyut temanın birini uyguladım değiştirirmiyim bilmem. web tasarım da çalışan bi arkadaştan rica ettim bakalım yapıcakmı :)

      Sil
  3. ay senden korkulur valla güzel intikam almışssın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni tanıyan tanıyor canım :)birşeye sinirlendimmii yapacağımı yapmadan sakinleşemem ben :)

      Sil
  4. intikam heheheee :)) insanı nasılda rahatlatır değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öylee bana göre :) ama ben merak ediyorum kız sonra naptı :)

      Sil
  5. minik cadının annesi olarak çok pis intikam almışsın valla:)) kaynınla son durumunuz hakkında da bilgi ver merak ettim valla:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehehhe demi ama :) kaynımla son durumumuz gayet normal :) sabah evden çıkarken kızın haline acıdım dedim niye dedi seni napcaksa dedim :) sen boşver ela ya bak dedi :)

      Sil