18 Aralık 2014

başıma gelmez derdim...

Günaydın....
Nasılsınız? Herşey yolunda mı dostlar??
Başlıktan anlaşıldığı gibi pek iyi değilim.. hem rüyamda kabus gördüm sabah uyanamadım işe de geç kalma çabası..
Dün  iş çıkışı eve giderken yağmur yağıyordu şemşiyem de var yolda 3 tane 15 yaşlarında ya var ya yok serseri çocuklar arkamdan şemşiyenin tepesine vurup kafama şemşiyenin telleri battı şok oldum ve o şokla bişey yapamadım sonra çocuklara bi çarpasım geldi çocuklar çoktan uzaklaşmıştı dalga geçercesine gülüyorlardı..
Şimdi diyeceksiniz bu korkulacak bişeye benzemiyor.. Doğru o kadar korkulacak değil ama sebebim var..
Ekim ayıydı tahminen 18 Ekimdi sanırım. Çocukların bana sataştığı yerin karşı tarafında biraz aşağıda kayınbiraderim bacağından bıçaklandı ve kafasına darbe aldı o gün bu gündür ben çok korkuyorum.. Korkunca rüyalarıma giriyor kabus görüyorum. Belki de çocuklar kendilerine eğlence arıyorlardı ben hedefleri olmuştum bilemiyorum..
Neyse.. çocuklar eğlendiğiyle ben korktuğumla kaldım...
Umarım birdaha olmas.. yoksa tası tarağı toplayıp Kayseri'ye köye gidesim geliyo...
Çok tehlikeliymişsin be İstanbul...

14 yorum:

  1. insalık çok kötü be canım
    ne acaip bir eğlenme anlayışıdır bu?
    Allah akıl fikir versin bu insanlara,
    çok geçmiş olsun tatlım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki de çocukların aileleri başıboş bırakıyordur bilemiyorum..
      sağolasın ablacım..

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun canım, bende benzer bir olay yaşadım. Gençler nasıl yetiştiriliyor hayret ediyorum çok kaba ve vicdandızlar malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın ablacım.. aileler çocukları doğurup saldım çayıra mevlav kayıra yetiştiriyor zannımca.. eşimin kuzeni anlatmıştı 13 yaşında oğlu var asosyal.. biraz açılsın diye arkadaşına göndermiş gönderdiğine pişman olmuş.. 13 yaşındaki çocuğa sigara vermişler çünkü..
      şaşıp kalıyorum artık ne vicdansız insanlar var dediğin gibi :(

      Sil
  3. çok geçmiş olsun canım umarım bir daha karşılaşmazsın hiç...

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun kuzuuu bi daha denk gelmezler inşallah ...

    YanıtlaSil
  5. cahillik kerimeciğim şemsiyeye vurup kaçınca ellerine ne geçti bilmiyorum ama zaman çok kötü gençliğe ne olacak belli değil bacım ya sabir diyecez.. aklına getirme sen öyle kötü kötü şeyler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama nasıl Cahillik Nihanım ya günümüz gençleri bizden daha zeki.. geçti bitti rahatım şimdi biliyorsun

      Sil
  6. Böyle olayları duyunca insanın sokağa çıkası gelmiyor.
    Hele ki kadınsanız, mutlaka birilerinin hedefi oluyorsunuz.
    Toplumca ciddi bir ahlaki çöküş içerisindeyiz ne yazık ki...
    Çok geçmiş olsun. İnşallah bu tarz suçlara artık caydırıcı cezalar gelir de böyle vak'alar da son bulur. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen haklısınız.. İnsanlık kalmadı.. teşekkür ederim inşallah böyle vakalar çoğalmadan biter.

      Sil
  7. Kerime Hanım: paylaşmakla çok iyi ettiniz. Çok haklısınız: ama insanımız öyle bir hale geldi ki, hırsızlık oluyor yapana ceza yok, trafik kazası oluyor ölen öldüğünde kalıyor, bunu duyan bazı insanlar ise emin olun; çocuklar eğlendi mi; hıh işte sen onu söyle boşver şimdi öyle o battı, bu battı demeyi diyecekler, insanlar taşınmaz bir hale geldi. Biran önce hepimiz silmeye nemli ve kendimize gelmeliyiz, gelecek diye birşey duymak istiyorlarsa da herkes bunu iyice anlamlı, büyük geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Handan hanım .. ne derseniz deyin kelimesi kelimesine çok haklısınız... :(

      Sil