23 Aralık 2014

Fated To Love You

Bugünün ikinci postu :) Fırsatını bulunca kaçırmak istemedim :)
Geçen hafta işim yoktu boş boş oturmaktan sıkıldım.. Dizi açayım dedim olmuyo bloglarda geziyorum.. Ne zamandır izlemek istediğim Choi Jin Hyuk'un olduğu bu diziyi izlemek istiyordum nihayet izleyebildim..
Diziye tek kelimeyle BAYILDIM...
Cumartesi günü sabaha karşı 5'e kadar izleyip uyudum bu kore dizileri çok feci bağımlılık yapıyor arkadaş...
resim google'dan alıntı 
Dizinin ilk 7 bölümüne kadar komediydi sonraki dramatikti. Hem güldürüp hem ağlattı yani.. Ben anlatmayı pek beceremedim.. Siz en iyisi Nabrut'a koşuverin :) o çok güzel anlatıyor çünkü :)

Sırada izlemek istediğim I Hear You Voice var.. bakalım ne zaman izleyeceğim.. Zira çok ara vermek istiyorum uyku düzenim bozulunca haftasonu sarhoş gibi oluyorum ayol :)

Nabrut... Bu kadar güzel anlatma merak uyandırıyorsun insana :)

2 yorum: